Συχνές Ερωτήσεις

Ποια είναι η διαδικασία παραγγελίας?

Η διαδικασία παραγγελίας είναι απλή. Επιλέγοντας τα προϊόντα που επιθυμείτε αυτομάτως καταγράφονται στο καλάθι αγορών. Δημιουργώντας έναν λογαριασμό, θα μπορείτε να ψωνίζετε ταχύτερα, να ενημερώνεστε για την κατάσταση της τρέχουσας παραγγελίας σας και να παρακολουθείτε τις παλαιότερες παραγγελίες. Εάν όμως δεν το επιθυμείτε, μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας ως επισκέπτης. Ακολουθώντας τις οδηγίες συμπληρώνετε τα σχετικά πεδία με τα στοιχεία σας (προσωπικά στοιχεία, διεύθυνση αποστολής).


Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου?

Σε 3 έως 4 ημέρες από την ημερομηνία παραγγελίας. Σε δυσπρόσιτες περιοχές ίσως υπάρχει καθυστέρηση μιας επιπλέον ημέρας.


Υπάρχει όριο στον αριθμό των προϊόντων που παραγγέλνω?

Το μέγιστο όριο ανά κωδικό και στην περίπτωση που υπάρχει η διαθεσιμότητα, είναι 5 τεμάχια. Για επιπλέον ποσότητες, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο sales@nicka.gr.


Γιατί η «Κατάσταση Παραγγελίας» μου που εμφανίζεται στο σύστημα είναι εκκρεμής?

Διότι έπειτα από την σχετική ειδοποίηση που λαμβάνουμε για την κάθε παραγγελία ακολουθεί ποσοτικός και ποιοτικός έλεγχος καθώς και ενδεχόμενη επικοινωνία μαζί σας πριν την αποστολή της.


Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου?

Επικοινωνώντας μαζί μας το συντομότερο στο e-mail: sales@nicka.gr . Στην περίπτωση που η αποστολή έχει ξεκινήσει ήδη από την εταιρία μας προς την μεταφορική εταιρεία δεν είμαστε σε θέση να τη διακόψουμε.


Σε ποιες περιοχές γίνονται αποστολές?

Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται σε όλη την επικράτεια της Ελλάδας.


Σε πόσο χρονικό διάστημα θα είναι διαθέσιμο ένα προϊόν το οποίο εξαντλήθηκε?

Δεν έχουμε ακριβείς ημερομηνίες παραλαβής των προϊόντων μας. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε στο e-mail: sales@nicka.gr


Είναι τα προϊόντα μας cruelty-free?

Ναι. Κανένα από τα προϊόντα μας δεν δοκιμάζεται σε ζώα.


Πότε ισχύουν οι εκπτώσεις?

Για τις εκπτώσεις μας ενημερώνεστε από την παρούσα ιστοσελίδα καθώς και από τις αντίστοιχες σελίδες μας στα social media.


Τι μπορώ να κάνω εάν το username ή το password μου δεν λειτουργεί?

Παρακαλούμε επικοινωνήστε στο e-mail: sales@nicka.gr έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες από εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών.


Τι τρόποι πληρωμής υπάρχουν διαθέσιμοι από το ηλεκτρονικό κατάστημα?

Προς το παρόν, μπορείτε να εξοφλήσετε τα προϊόντα σας μόνο με τη μέθοδο της αντικαταβολής.


Δωρεάν Αποστολή

Για αγορές προϊόντων συνολικού κόστους 40 € και άνω τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν. Για αγορές προϊόντων συνολικού κόστους κάτω των 40 € επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής 4,50 ευρώ. Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν τον Φ.Π.Α. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας λαμβάνετε αυτόματα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την ανάλυση της παραγγελίας σας.


Επιστροφές

Οι αποστολές πραγματοποιούνται στα στοιχεία που συμπληρώνετε στη φόρμα παραγγελίας. Στην περίπτωση που η εταιρεία courier δεν θα μπορέσει να σας εντοπίσει, το δέμα σας παραμένει στα γραφεία τους για 10 ημέρες. Εάν σε αυτό το δεκαήμερο δεν επικοινωνήσετε και δεν παραλάβετε το δέμα, τότε επιστρέφεται στην εταιρεία μας. Εάν επιθυμείτε επαναληπτική αποστολή, επιβαρύνεστε με επιπλέον έξοδα 4,50 ευρώ. Επιστροφές προϊόντων θα γίνονται μόνο κατόπιν ενημέρωσης και επικοινωνίας με το τμήμα της εξυπηρέτησης πελατών και σε χρονικό διάστημα 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε κάθε περίπτωση πραγματοποιείται ποιοτικός έλεγχος του προϊόντος και στη συνέχεια δίνεται αριθμός έγκρισης της επιστροφής του προϊόντος και ενδεχόμενη αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση παρακαλούμε επικοινωνήστε στο e-mail: sales@nicka.gr